torsdag 8 april 2010

Torsdag

Godmorgon

Ligger här med datorn i knäet, nyduschad och nyvaken. Sovit väldigt gott i natt & känner mig som en ny människa. Mornarna är bäst, kvällarna tyngst.

Inte mycket som händer under dagen. Det blir att ta det lungt ligga i soffan, läsa lite & försöka klura ut hur vår nya box fungerar. Om jag lyckas kan vi se matchen ikväll... Annars är det väl inte hela världen, jag blev då så irriterad i går på domaren, tycker att elitseriens domare bör gå kurs, och bör ta åt sig kritik. Ingen ifrågasätter domarens beslut, någonsin. Dom kör sitt eget race. Katastrof, och trist att det ska vara så. Har ingen journalist modet att tycka? Ifrågasätta? Utan vi gillar läget bara?? Jag tycker att domaren ska intervjuas efter varje match och ta emot ris & ros för matchen, och svara på frågorna. Men ingen ifrågasätter dom. Underligt!

Längtar tills i morrn då kommer Micke hem, blir fredagsmys:-D Tjejerna kommer ikväll, ska också bli mys

2 kommentarer:

Anna B sa...

Hej vännen! Du måste säga till om du tror att det blir för mycket för dig ikväll om vi alla kommer instormandes. Vi kan ju dela upp oss om du känner att det vore bätre. Kram

Inreda Mera Hemma sa...

Hej nä men jag tror det är lungt du rebban och emma och Lina skulle komma det låter lagom:-)) ses ikväll kram