tisdag 27 april 2010

Dåligt utbud

God eftermiddag

Just kommit hem från stan, det var inte lyckat. Paketet från Apoteket hade inte kommit sen skulle jag ha en cardigan till lillan enkel vanlig storlek 56


Jag besökte; lindex, Åhléns, h&m, kappahl, cubus, myrorna, & Coop ingen hade en. Det är helt otroligt. Hitta nån jätteful chockrosa med glitter på och nån babyblå med en stor traktor på. Nä det blev så klart inget köp. Sen hurrar jag inte för Skellefteå stad barnkläd utbud. Storleks mässigt och färgmässigt. USELT.

Har haft sammandragningar hela dagen, helt färdig är jag, och sur. Blir fan skitsur, jag orkar inte fara på stan igen och hämta paket eller leta cardigan. För att bota min surhet så köpte jag mig en räksallad


Så lyxmiddag och lite vila, borde dra mina smilgropar upp
Fika med finaste vännerna ikväll

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

sofie sa...

Vad är du ute efter för cardigan? Jag fattar inte. Om du vill får du låna tillbaka den bruna fina med tillhörande brallor som Tyko fick av dig. I looooved it.