onsdag 21 april 2010

Stannar hemma

Godmorgon

Jag har ställt in min dags tripp till lövånger, jag vågar inte åka. Det trycker på ganska bra och den konstiga känslan är kvar så jag håller mig hemma, vilandes. Har ingen lust att föda riktigt än. Och jag vill inte att mitt vatten går med slingor i håret i en salongen i lövånger... kan aldrig blir bra tänker jag.

Vakna 06.30 i dag, kissnödig som bara den. Jag flyger alltid lätt upp från sängen och rusar på toa... har varit så ett tag nu.

Vila i dag ... har lite filmen jag ska se.. och nån dålig såpa...gillar det ändå...

Godmorgon

5 kommentarer:

Lina sa...

Spännande! Då kanske det inte blir häng hos dig ikväll då! ;)

Ses ikväll om inte annat...

Inreda Mera Hemma sa...

Häng här??det vet jag inget om?!?!? Jag tror jag håller bli förkyld så vila vila vila...

Lina sa...

Haha.. okej, ja det var vad jag hörde, med då kanske vi får ta det någon annan stans då! ;)

Inreda Mera Hemma sa...

Missade det:-_D Jag får ha häng här då det är mindre stökigt:-P

Inreda Mera Hemma sa...

Och mera energi:-P