fredag 23 april 2010

Längtan...

Imorgon ska vi på stan, hämta barnvagn och köpa det sista på listan. Sen solbacken, det känns lite som om det är julafton i morgon, jag vill inte sova bara ha i morrn nu... Det är så länge sen jag var på stan.


Ligger här med handlingslapoen i högsta hugg, fram och baksida nedklottrad.

Har målat allt klart nästan... Ett varv kvar av vitt, sen blir det paus i projekten här hemma förutom Lill toan men det blir väl lite nu och då. Lister ska köpas i morrn och sättas på plats.

Jag har ju gått i min mors fotspår gällande denna graviditet, hon åkte också i i v.30 men låg kvar 1 vecka sen sjukskriven. sen kom jag ändå nästan 4 veckor tidigt. Om jag föder lör mot söndag då är vi exakt i samma spår.. Lite creapy...

Nä nu godnatt

-- Post From My iPhone

Inga kommentarer: