tisdag 6 april 2010

Mys

Bara mys


-- Post From My iPhone

5 kommentarer:

Emma J sa...

Läcker bild.
nu börjar du verkligen få en stor mage :) passa på att njuta av den... för du kommer nog sakna den när den försvunnit...

Inreda Mera Hemma sa...

Ja den växer bilden är dock missvisande den ser gigantisk ut och inte där än, jag kommer inte att sakna den är redan less:-S oundvikigt då jag känner mig extra extra gravid då jag måste vara stilla:-S

emma J sa...

ja va åxå väldigt less mot slutet...men då den va borta så saknade ja den...nu har man ju ba som nå daller... å man kan inte äta allt man vill äta för då blir ja tjock. å nu glor jag som en galning så fort ja ser en gravid kvinna...de är så snyggt å kvinnligt :)

Inreda Mera Hemma sa...

Jag kommer garanterat att sakna den:-)))

sofie sa...

grattis till hemkomsten! fantastiskt kul!