onsdag 14 april 2010

Mitt tv tittande

Just nu tittar jag en hel del på tv, och just nu denna tid är det inte så mycket på tv, jag har nu 2 dagar i rad hamnat på TV3 och Tyra Banks show. Igår handlade det om löshår och hur Tyra tog bort sitt löshår och lovade att vara utan det hela säsongen, sen kom gäster till studion som aldrig hade visat sig bland folk utan sitt löshår, alla grät och det vara bara en stor grin fest. Sen idag handlade det om mens och menstrosor, olika huskurer för


mensvärk och så hade alla gäster tagit med sig sina menstrosor för att slänga i en svart tunna, sen fick alla lova att ha sexiga trosor på sig då dom har mens i fortsättning. Jag har nu lovat mig själv att bara ja sexiga trosor i min låda.


Lova att ni ser det i morgon får inte missa tror det handlar om hur man ska leva ett liv utan sina lösnaglar, kan vara bra om vi lär oss det, jag vet då inte hur jag ska leva utan mina!??

-- Post From My iPhone ( ja jag har lite att blogga om , så jag bjuder på lite ironi)

4 kommentarer:

sofie sa...

HAHAHAHA jag trodde inte det kunde bli värre än löshåret. fan vad fel jag hade. kan ju meddela att jag aldrig har sexiga trosor, mens eller inte. jag äger några par som ligger i en pepparkaksburk längst in i garderoben.

Elin sa...

Hmmm, hur ska man kunna överleva utan lösnaglarna??? Eller löshåret?? :D

Sofia sa...

Jag håller med om att programmet och medverkarna är rätt så överdrivna men måste säga att både löshår och lösnaglar kan göra väldigt mycket för välmåendet... =)

Life in plastic... it's fantastic!

Kram kram

Inreda Mera Hemma sa...

Ja det är ändå humor