tisdag 20 april 2010

Ett j*vla gnäll...

Godmorgon

Sovit gott i natt, drömde att vi fick bebis. Jag födde en hund, Mauds lillasyster kom ut, vi döpte henne till Is, och i sängen bredvid låg sandra och krysta och födde ut Eddies Lillebror. Sandra åkte hem direkt efter, min moderkaka kom aldrig ut och efter 2 dagar var jag kvar på sjukhuset, när Micke kom och hämta mig hade vi plötsligt tvilling tjejer och 2 hundar. Jättekonstig dröm, kanske inte så verklig... men ganska rolig att drömma. Eddie lillebror var jättesöt.

Tisdag i dag & jag ska städa lite, hallen är nästan klar så den ska städas, sen blir det väl en prommis och lite vila. Ikväll ska vi bort på middag, sen ska jag titta på lite lägenheter med syster.

Vulkanaskan ställer ju till det för många, och läste i går att SAS kräver pengar från regeringen för utebliven flygtrafik. Det var ett jävla gnäll tycker jag, vi kan väl inte rå och styra över vår natur?? Utan acceptera, sluta gnäll och gilla läget i stället. För vi kan inget göra, ska vi chansa och flyga och kracha, nån som är sugen på att testa det? Inte jag:-((

Godmorgon

Inga kommentarer: