fredag 23 april 2010

Kalt

Godmorgon

Det ser himla kalt ut, utan fönsterbrädor, jag målar alla.



Planen var att köpa nya. Dom kostar från 270 kr styck. Det är ca 1700 kr till hela huset. Färgen som jag använder till är lite dyrare men det blir fint. Kostar 179 kr på färg city.

All färg & tapet vi har köpt har vi handlat där. Vi jämförde lite priser och dom är helt klart bäst. Så ett tips till er som ska renovera köpa färg och tapeter. Golvet är köpt


på Coop, vi valde ett billigare golv till barnrummet, tror att det kommer att repas en del, bättre satsa om nått år. 59 kr kvm, så 923 kr tillbarnrummet. Golv i hall och kök får vänta nått år, tillvi kör om allt. Vi vet inte riktigt hur vi vill ha det än. Finns många alternativ och möjligheter. Kaklet vet jag huset vi bor i har stora möjligheter och man kan riva väggar, bygga ut lite... Så att fundera lite tror jag är klokt.

Nu frukost


-- Post From My iPhone

1 kommentar:

Sofia sa...

Jag tycker det låte mycket klokt... Är så många som panikriver det första som händer och sen ångrar sig efter nåt år. Inte bra! :)

Kram