tisdag 6 april 2010

Får jag åka hem? Efter 24 dagar i Umeå...

Godmorgon!

Jag hade väldigt svårt att somna i går, nacken gjorde ont och jag hade mycket tankar, men tillslut vid 01- tiden somna jag, vakna vid 05.00 av grannen som skrek för full hals. Lyckades somna om igen vid 06. Så hackig sömn med God.

Så vad händer i dag? Vet ej. Haft en lugn natt & nyss duschat och ätit frukost. Känns mig pigg i kroppen i dag, kände det då jag ställde mig i duschen. Jag sköt undan duschstolen och stod och duschade, kändes bättre. Inga sammandragningar.

Tankar... att jag får åka sambulans hem till Skellefteå lassa jag skrivs in där?, besviken kommer jag att bli, jag kan inget annat då jag känner mig pigg och behöver ingen "hjälp" CTG kurvorna har sett bra ut i över 14 dagar.
Att jag blir utskriven och får åka hem med restriktioner om sängläge. Glad.... Mkt tankar, men läkarna vet bäst inte jag, och bland verkar jag tappa den tanken.

Jag börjar packa nu... Får se vad som händer under dagen mkt spännande...

1 kommentar:

Emma J sa...

men va kul att du iaf får komma dig hem mot ske-å :) vi får hoppas att hon är lika lugn så att du skrivs ut helt från lassa å får vara hemma...
kram