onsdag 21 april 2010

Djungel av skötväskor

Jag har ju länge och länge velat om skötväska, och har nu kommit fram till att en sån behövs, jag är ju inte ensam om att ska använda den, vi är ju 2 som ska vara föräldralediga, men jag gillar ju inte brios skötväskor och har inte riktigt kunnat smälta priserna på canvas väskorna, den ena fulare än den andra för 799:- nej tack, då sa Rebban något klokt. 10 gruppen, men ja 10 gruppen har ju skitfina skötväskor... (så nu kanske jag stal idén om att köpa en sån...) för 799:-, brio släng er i väggen:-S och Hug a Bo eller vad dom ni heter allt mest...
Vilken tycker ni är finast??? Jag tycker nästan den svart med rutor typ...finns det mera urval av dessa väskor???Nån som har ett tips???

10 kommentarer:

Anna sa...

Vilken djungel, tur att man inte står i dessa vägskäl! :) Jag gillar den grå, som också finns i rött! Supersnygg!!! Fan va bra jobbat Frida, att du har lyckats hålla igen efter allt du varit med om! Bra jobbat! :)

Inreda Mera Hemma sa...

Tack, ja det har varit en lååång resa, så går mot målet, snart är du kanske också där;-DD

Lina sa...

ja visst är det en djungel!! Rekommenderar en med MÅNGA fack!! Satsa på det bara. Köpte som sagt min på tradera pga att jag tyckte att alla "bra" var så jäkla dyra!!

Jag tycker den röda, eller den med blad.. men jag tycker ju alltid att "den med blad" är finast vad det än är... gardiner, porslin, tapeter... ;) så kanske den röda då! :D

Kram på dig!

Inreda Mera Hemma sa...

Är det nån som vet om dom finns på
design house i stan, sponsrar heldre än beställer över nätet,?!?

Emma J sa...

Emmaljunga har fina väskor med många och rymmliga fack.

Inreda Mera Hemma sa...

Nja gillar inte emmaljunga varken vagn design eller väskor. Satsar på 10 gruppen.:-)))

Inreda Mera Hemma sa...

Smaken e som baken:-P

Emma J sa...

Ok, jag tycker väskan och vagnen är bra. de är en stadig vagn som tål lite. vill absolut inte ha nån vagn som känns som den ska rasa i hop så fort man petar på den :))
åsså är den rymmlig åxå :)

Emma J sa...

= delad :))

Inreda Mera Hemma sa...

Nä vem vill ha en vagn som rasar ihop ingen tror jag:-S hämtat vår vagn idag brion jag hoppas den håller bra:-)))