lördag 10 april 2010

Lördag

Godmorgon

Har varit morgon ett tag och går strax över till lunch, jag har nyss kommit i kläderna, och sitter här med en kopp kaffe. Det här med att komma i kläderna ja, det är ju inte så lätt då det inte är så mycket som passar. Rumpan och låren  har inte växt så mycket ,men magen den växer och tröjorna passar inte riktigt. Igår fick jag leta länge för att hitta en tröja.  Det finns kläder men jag har bara ingen ordning. Då mina garderober just blev klara, men Micke är ledig mkt til veckan så då ska han ordna, jag ska väl mest ligga & peka:-S

Idag så ska jag se film hela dagen tror jag, Emma tittar nog förbi & Bror kommer på middag:-D Micke jobbar och kommer hem i natt nån gång.

Tror det blir en bra lördag:-D I morgon v.34(v.35) 8 dagar kvar nu...

Inga kommentarer: