torsdag 1 april 2010

Dag 19 i Umeå

Godmorgon

Sovit hyfsat bra, jag fick släpa mig upp i morse, skulle vara nere på Ultraljud kl 08.00 och hinna äta frukost före. Känns bättre i kroppen i dag, inte lika stel och pigg. Inga sammandragningar.

Ultraljudet gick helt fantastiskt bra, jag är öppen 1,3cm, Tjejen väger nu 2017 gr, +200 gr och fostervatten normalt, hjärtljud bra. Min etapp är ej mer påverkad:-D
Så goda nyheter tycker jag... Jag fick också en sista bild på min tjej innan du lämna umeå sa barnmorskan. Hmm.... Mitt hopp om att jag får åka hem i dag har just startat... men det tror jag inte men kanske...

Om 1 timme komme Dr. Assar då får vi veta! men jag tror inte det, så idag kommer mamma och syster, sen ikväll AIK HV71 en helt okej dag:-D

Nu kaffe & Sex & City, Carrie är otrogen mot Aidan med Mr Big mycket spännande...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul att allting går bra!!!!! När du kommer till skellefteå kommer jag och hälsar på:)Massor med kramar //Emma Fu

Anna B sa...

Härligt att höra att det går åt rätt håll!! Själv satt jag med täta sammandragningar (lite för många per timmer tror jag) igår kväll, men idag är allt tillbaka till normal takt. Kanske måste börja ta det lite lugnt =S

Har du beställt tyg ännu? Annars kan du vänta så kan vi kanske beställa tillsammans!

Inreda Mera Hemma sa...

Ja hoppas han kommer snart... väntar ihjäl mig, Emma jag vill gärna ha besök av dig ch dina små söta:-D
Anna du måste ta det lungt, inte bra med för mkt sammandragningar tro mig jag vet vi det här laget:-P beställer gärna tyg ihop så jag väntar Krams

Anonym sa...

Vilket av tygen ska du beställa? Från vilket ställe? Tänkte beställa mina under helgen, så då kan jag beställa åt dig med. Maila mig om vilket tyg, vilken butik o hur mycket du vill ha. annaburstrom@yahoo.se

Kramar!!!