tisdag 13 april 2010

I väntan på....

Middag ligger jag och vilar i soffan, Micke är och hämtar pizza, har inte ätit det på nån månad ska bli så gott.

Jag gjorde något dumt idag som dom strängt sa åt mig på lassa att inte göra. Jag åt ett grönt äpple.





Jag får inte äta äpplen då jag riskerar att bli förstoppad och då kan mitt vatten gåmen det valde att sätta det inom parentes och äta 1 ändå, och jag fick jätteont mot gallan. Och givetvis blir jag jätterädd. För ca 1 år sedan åkte jag inte och ut från lassarettet med gallanfall, smärtan går inte beskriva men fruktansvärd SMÄRTA och ajajaj. Så jag ska inte äta äpplen mer, fattas bara nu att jag blir förstoppadDumt frida, mycket dumt.

Besök idag av Sofie & Tyko, var alldeles för längesen, mysigt och trevligt. Sandra snappa också förbi en snabbis. Söta eddie sov i sin vagn

Ikväll ska vi starta med hallen, den ska målas och piffas. Tror den är klar innan veckans slut, hoppas, har tjatat mig till att vi ska börja med den. Äntligen

Ha en fin kväll


-- Post From My iPhone

Location:Dragongatan,,Sverige

Inga kommentarer: