lördag 17 april 2010

Lördagmorgon i Burvik

Godmorgon

Just tagit en lång dusch, vilket nu för tiden tar lite tid, jag har fruktansvärt dålig kondis, eller jag har ingen alls. Sen när jag har duschat klart och ska smörja in mig med fukt så blir jag anfådd och det känns som jag väger 100 kg.
Vätskan är tillbaka, den jag samlade på innan sjukhusvistelsen försvann i samband med den, nu är den tillbaka. Händer, mina fötter vrister, jag ser inte mina fotknölar jämt. Känns inte så ball. Känns som jag bär på 5 kg i vätska. Om det nu ens är möjligt? Känner mig extremt gravid just nu, men det är mestadels kondis som jag saknar gissar jag? Måste börja bygga lite i morrn, små små prommenader. Måste försöka få en liten kondis. Innan det är dags.

Idag blir det att vila, sen ska jag börja deklarera, det är ju ett mindre projekt då man har företag, men jag har varit mera ordningsam i år, alla kvitton på samma ställe, dom ska bara sorteras i datumordning. Så det kommer säkert att gå ganska snabbt. Vi får hoppas:-DD

Ikväll kommer alla syskon hit & vi ska grilla och fira pappa som fyllde år i går. Inte länge kvar nu innan målet är nådd...bara timmar

Godmorgon

1 kommentar:

sofie sa...

du är GALEN som fixat det. helt galen. grymt gjort.