torsdag 8 april 2010

Illamående

Gokväll



Mått illa hela dagen sen lunch, gick och la mig sov till 16.00 steg upp, mår fortfarande illa, jag gissar magkolaps, typiskt att jag ska få det nu?? !! Inte rättvist. Jag ska förbi barnmorskan i morgon efter ultraljudet och ta lite extra prover, känns bra.

Ringt försäkringskassan idag, fick papper idag om att jag måste ansöka om sjukpenning!? känns helt sjukt, eller konstigt. Eftersom det står klart och tydligt i mitt sjukintyg att jag legat på lassa, sen sängeläge hemma. Ja det är inte lätt då man aldrig varit sjuk. Tjejerna kommer ikväll ska bli mysigt att träffa alla kanske får träffa lill märta också

Är nervös inför i morgon, ultraljud och proverna. Vill verkligen att allt ska se bra ut. Ja vi får se.


-- Post From My iPhone

Inga kommentarer: