tisdag 20 april 2010

Målar i hjäl mig?

Gokväll

Jag målar mycket just nu, mest i tankarna... i dag har jag inte gjort speciellt mkt, mått illa typ.. Men jag har målat och inrett i mina tankar, och det Piffas lite. Hallen är numera piffade och nästan klar, lite små målning kvar och lister som ska fästas. Den turkos färgen är inköpt och ska kanske måla lite i morrn. Men planen i morrn är piffning av mig själv, jag ska till syster yster för en slingning, jag hoppas det blir bra, risk att det blir en konstig färg finns då jag är gravid men jag tar den risken. Jag tänker att då jag ammar tappar jag allt hår slingar jag det då blir katastrof, och amma ska jag ju göra ett bra tag om det går enligt planerna...

Myrten
Bilder på den piffat/ budget renoverade hallen kommer i helgen då det är helt klart.

Jag vill ha nya blommor också ... önskar jag hade en stor check på blomsterlandet så jag kan shoppa loss... men det får bli sen... Vill köpa myrten växten men jag har för grå fngrar för den, har köpt den en omgång och dödat den en omgång, samma med orkidéer en dröm jag har om att äga 1 och lyckas...

Nu macka och te sen sova

1 kommentar:

Emma J sa...

Håller med dig om att få orkeideer att överleva...dom är sååå fina...jag tror ja ha lyckas döda 4stycken...men den jag har nu har faktiskt klarat sig...änså länge :)