torsdag 1 april 2010

Skärpning & presenter

Gokväll

Dags att rycka upp sig, och ja acceptera att jag blir kvar på sjukhus i veckor. Så nu slutar jag gnälla & hoppas och gillar läget.

Visste ni att det kostar att liga på sjukhus? det visste inte jag, trodde det var gratis. 80 kr per natt, och självklart det är ju ingen summa att prata om , men jag trodde det var gratis, vilken värld lever jag i?

Besök i dag av syster och mamma, blev överöst med presenter,(se ovan) mest till lilla tjejen i magen, påskägg till mamma. Och mat och fika. Sen nya Wallander filmen:-D Älskar kläderna jättefina:-DD Börjar snart ha en garderob lilltjejen, och hon har inte ens hunnit komma ut.

Ikväll blir det att AIK - HV71, och till det lite popcorn kanske? är ganska trött så det blir nog en tidig kväll. Ska försöka kurera min kropp med rispåse, har fortfarande jätteont i nacken huvudet och ryggen.

Ha en fin torsdag & Glad Påsk:-D

7 kommentarer:

Emma j sa...

Japp att ligga på BB kostar :/ men iaf GLAD PÅSK på dig frida och jag hoppas du får en mysig påsk med micke fast du ligger på lassa...de ska lix vara skit väder så du missar säkert inget...nu ha de ju regnat hela dagen...
hade bra kram kram

rebban sa...

Superfina! Vi har faktiskt också köpt nå smågrejer idag.. känns helt galet! Ha en trevlig kväll :)

Kram

Inreda Mera Hemma sa...

Ja eller sjukhus kostar, inte bara BB, det är samma taxa vart du än ligger. Jag är ju inte en BB patient utan sjukhus:-D

Glad På sk på er med:-DD kram

Anonym sa...

Åh vad mycket fint!!!!!

Förstår din frustration och besvikelse o det är okej att vara det. Hoppas ändå att du får en bra påsk o ligger du kvar på tisdag kommer jag gärna på besök. Har tänkt sluta tidigare på jobbet då! Kramar

Emma J sa...

Jo de kostar nog samma överallt...men ja har baar legat på BB så de är den enda summan ja vet...
Kram kram

Lina sa...

Så fina kläder!! Fina färger!! Själv tycker jag att jag/ vi typ bara får rosa kläder... jag som har svårt för rosa... typiskt!! ;) men, men.. är väl bara att ändra inställning, lär ju inte bli mindre av den färgen! ;)

Märta har ju fortfarande prematurkläder, varvar mellan två bodys.. så tips är att önska/ köpa lite prematur om du inte gjort det, Märta lär nog ha det ett tag till och hon föddes ju i vecka 37+0.. Har två du kan få/ låna sen när hon växer ur dem! Är inte lätta att hitta, men det finns nog större utbud i Umeå och på nätet, annars är lindex de ända vi hittat på, och utbudet är inte stort tyvärr... och bara i vitt!

Oj, vad jag skrev mycket... Ville bara säga glad påsk!!!! ..och att du hade fått väldigt fina presenter!! :D

Puss och kram

Inreda Mera Hemma sa...

Jag har faktiskt tänkt på det där, och bett mamma kolla, Mickes kusin barn föddes prematur så vi skulle få låna av dom också så jag tar det lite lungt där, med att handla tills jag vet. kan ju bli så jag går hela tiden ut man vet ju aldrig:-D ja rosa är ju fint men kanske i en lagom mängd, jag gillar lite mera retro färger. Märta är snart 2 veckor:-D gud vad tiden går snabbt. Glad Påsk på er kram