torsdag 15 april 2010

Det piffas minsann ...

Gokväll !!

det målas här för fulla muggar här, hallen är numera vit och snäppet finare. Jag ligger ner och hejjar på, smider lite planer. Alla dörrar i huset ska sprutmålas vita och piffas till, nya skulle ha köpts men det landar nog på en 14.000 och bror som har en sprutmålar grej och färg som gissar jag blir 1000 kr i kostnad. Och några timmars jobb.
Sen har det målats under disk bänken.


Färgen turkosblå ska inhandlas och jag ska måla en halv vägg till veckan. Barnbyrån är snart helt röd. Älskar att det händer grejor och att det syns:-) även om vi budget renoverar så blir det kanon. Jag vet inte ännu hur jag vill ha hall, kök golv, väggar, fönster, klinker?? Det ska funderas ordentligt innan vi tok renoverar, jag har redan ändrat mig ang köket 4 ggr. Ett tips till alla blivande husägare bo in er innan ni tokrenoverar.

Annars ser jag lite hockey, kriget om smguldet har börjat och jag gissar att Djurgården tar det, hv 71 är för kassa. Period 2 och det står 3-1 till Dif.
Ett liten prewiew... Innan det e klart!


-- Post From My iPhone

Inga kommentarer: