söndag 11 april 2010

Söndagkväll

Gokväll

Ligger i soffan och dricker en kopp te och ser lite på NHL
hockeyn, Micke ser mest =) det har stökats på bra här hemma idag och mitt klädkaos är ett minne blott. Micke har städat, Maud är duschad, klippt och rakad. Kan nog inte få ett bättre avslut på en söndag. Jag smider planer för våra projekt, kollar målarburkarna hur mkt färg vi har. Hallen ska målas vit + lilltoa + lister. Sen ska jag måla en vägg turkosblå.


Och skapa en stor fotovägg med vita ramar. Möblerna som ska placeras på vår 1/2 inglasade altan ska målas vita.


Bord , gammal soffa och kanske nån stol. Altanen ska inredas med gamla möbler i en s.k shabby chic stil , med min touch=)) jag har allt utom 1 färgburk, sen stolar vet jag inte hur många jag har, hade tänkt mig 1 av varje size /stil. Ingen ska vara den andra lik.Projektet börjar om nån vecka då jag är pigg och får röra mig=)

I morgon kommer mamma hit, sen blir det väl att vila läsa lite vänta barn böcker. Micke ska


hämta byrån som ska målas i en klar röd färg, och placeras i barnrummet, sen en sväng till soptipen med allt skrot. Sen har vi gården som ska piffas då all snö försvinner=)) längtar


-- Post From My iPhone

Location:Hemma

Inga kommentarer: