söndag 25 april 2010

Error

Gokväll!

Nu har jag försökt och försök i timmar... tror jag är uppe i veckor.. Men det går inte , jag ger upp. Jag pratar om våra tekniska prylar som vi har hemma. . Detta skapar stora problem för mig, jag sitter ofta i timmar och tar bilder, ska föra över på dator, sen USB flyttar till annan dator för att kunna redigera... Sen fungerar det ändå inte. Så nu ger jag upp...

Tänkte se en film ... har 4 filmer jag vill se... vår DVD fungerar ej...error

Tänkte föra över korten jag tagit på det jag målat, ett smycke jag gjort till kund.. & på min gravid mage... Error....

Jag tina en muffins i micron, 30 sek... satte igång den, gick till garaget... kom därifrån 6-7 minuter senare och micron går än.
Kasta...

Sitter och jobbar med min hemsida... error kontrollera din anslutning... routern. error

Så nu ger jag upp... jag orkar inte lägga mera energi och kraft... på att ta kort lägga ut osv...

Vi behöver ny micro, ny dator, ny kamera, ny skrivare...ny router jo och nya brandvarnare... köpte nya på Coop för 399:- dom går igång ibland så dom går inte ha igång...
Error

1 kommentar:

Anna B sa...

Köp ingen micro, vi har två över. Ni få ta en av dem om det är så att ni vill vänta med detta inköp! Kram