torsdag 1 april 2010

Skellefteå säger NEJ

Såklart dom säger det, säkert för att det är PÅSK, jag är SJUKT besviken. och sjukt less på detta. Jag blir kvar i Umeå vem vet i en evighet?
Jag hatar detta här på riktigt. Jag kan tyvärr inte förstå varför jag har sängläge längre, tyvärr. Finns ingen anledning, min kropp blir bara i sämre skick än vad den är? Kommer jag att orka föda barn, NEJ för då har min rygg gått sönder. (tur att jag har blivit erbjuden en sjukgymnast som har semester torsdag -tisdag) Så det hjälper ju föga.
Nästa vecka så kanske jag åker till Skellefteå och ligger där, skit samma jag bryr mig inte, VARFÖR ska jag ligga ner, varför???
Läkaren vet bäst jag vet, men jag hade absolut varit mera bekväm i detta beslut om jag inte haft 10 olika läkare och 4 tycker olika, så just i dag fick jag den läkaren och han säger så, tänk om det hade jobbat en annan idag!?!?

1 kommentar:

Lina sa...

Men va fan!!! Jag som hade planer på att komma och hälsa på dig och magen när ni kommer till Skell!! Blir det aldrig av??? SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ TRÅKIGT!!! Lider med dig!!

Håll hoppet uppe!! Massor med styrkekramar!!!