söndag 18 april 2010

Sur och gnällig...

Det är bara mina förnamn efternamnet missnöjd & På dåligt humör är något jag väljer att heta denna söndag, det blev så, kom hem från Burvik vid 13 tiden satte igång och måla vips var jag sur & gnällig. Orsak ? ja hatar att måla, jag är gravid och stor tjock och less. Jag är verkligen trött på detta, gillar inte att vara gravid jag är fan skitless, visst nu får jag ut och gå röra på mig. Sen att jag inte får nå pengar denna månad gör mig också skitsur, jävla försäkringskassan.




Ja nu ska jag försöka gaska upp mig så jag inte helt faller in i mitt mörka moln

Kan inte tro att jag är 28 år och blivande mamma, utan 4 år och förlorat lördagsgodiset.

-- Post From My iPhone

2 kommentarer:

Elin sa...

man får ha skitdagar ibland- helt naturligt! När man dessutom är gravid på sluttampen som du är så är det väl verkligen helt befogat om man surnar till lite!?!

Gillar den klockrena bilden! Så ser min sambo ut idag :P

Anonym sa...

Ja man får ju det ibland:-P blir dock trött på mig själv speciellt nu, men det är bara att ta nya tag och komma igen. /Frida