tisdag 27 april 2010

På g...

Gokväll

Klockan slår nu 24 och jag har just lagt mig, mycket fläng i dag, lite vila. Fika med Emma sen lite små inköp & besök hos barnmorskan. Hon är nu fixerad och redo. Bm gissade på till helgen. Ja det blir ju bra om hon kommer då, BB väskan packad


Och allt är nästan köpt, sista rycket i morgon. Hitta en fin klänning



Sen hoppas jag På denna mobil, finns på Ikea. Anna lova köpa


Om den nu finns, sen i morgon ska jag förbi apoteket och köpa start kit med babygrejor


Dom har det bara på hemsidan så det är beställt idag och ska hämtas i morgon. Sen har jag köpt en filt


Och ett bäddset till vagnen. Filten är second hand. Sen är allt köpt. Köpte en ammningsbh som jag hoppas ska passa bra lite svårt att veta men chansa går ju

Annars har jag mycket sammandragningar och action så jag tror det är på G... Får gärna vänta till helgen , hade tänkt fira lillebror på torsdag

Godnatt


- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

Sofie sa...

Tyko var utlovad att komma senast på lucia. Han är född i januari. Ta mörtens spådomar med en nypa salt... =P

Elin sa...

Ohh va spännande! Väntar med spänning på att få läsa hur det går :) Men nu är du ju redo för lilltjejen i alla fall :D

Lina sa...

Kul!! Snart kommer hon!! :D MYS!!!! Å jag längtar jag med, och Märta efter sin nya poolare! ;)

Är det vagn och sängkläder till vagnen på sista bilden? Mycket fina i alla fall!!

Fråga bara.. behöver du verkligen allt i start-kittet?? Jag köpte sakerna separat, blir mycket billigare om det inte är så att man vill ha kittet, är ju bara påsen man får på köpet. Märta har tex inte haft så mycket skorv att hon behöver den krämen, olja funkar om de inte har jättemycket, bindor får du i massor på bb. Finns en mycket bättre bröstvårtskräm på proffsen ssom är utan tillsatser som de rekomenderar på bb, gör att de läker hur snabbt som hellst!! Sen behöver man ju bara barnolja till rengöring och bad... Schampo och sånt köper jag sen när det behövs.. Stora tops, är bra, köp!! Köp även en näs-Frida också, den är mycket bra!! Men det har du kasnske redan gjort.. Ja, ja nu har jag babblat hur mycket som hellst.. bara ett tips! ;)

Hör av dig om du vill ha sällskap någon dag! Länge sen vi sågs!! Kram

Anonym sa...

Jag tar allt med en nypa salt, hon har varit på g 7 veckor nu så:-P bra att Tyko hölls sig till januari :-) han ville nog det;-))

ja Gud vad jag längtar:-))

Lina ses vi ikväll?? Hos Emma, annars hälsar jag gärna på nån dag i veckan?!? Vet inte om jag behöver alla grejor från Apoteket jag vet inte, så jag körde ett safe kort, blir kanske knasmen har ju inte handlat så mycket. Påslakanset var billigt köpt av ett företag på tradera superfina grejor:-)) sök på retro elefant hittar du auktionerna;-)) kram Frida