måndag 14 december 2009

Utmanad

Nu har jag blivit utmanad av Dessie :-D

10 sanningar om mig ...

1. Jag jobbar otroligt mycket , har ett heltidsjobb inom psykiatrin och ett eget företag. Sen jag blev gravid har det blivit mycket mindre då jag inte har energin helt enkelt.

2. Jag har blandade känslor inför julen, av många anledningar, men tycker att den mysig men också väldig jobbig

3. Om jag hade mycket pengar skulle jag ge bort massor till välgörenhet

4. Jag tjuvprenumenerar på Norran

5. Jag gick in väggen då jag var 18 år & jobbade för mycket, kommer inte att hände igen

6. Har ofta dålig samvete att jag kör Audin och Micke sur Volvon

7. Jag spenderar alldeles för mycket tid vid datorn, kanske nacken skulle må bättre av att tagga ner?

8. Jag älskar mitt jobb och mina arbetskamrater, jag har världens bästa jobb och har hittat så otroligt rätt

9.Jag önskar att hela Svenska folket kunde sluta köpa så mycket julklappar och skänka lite mera i stället. Vi lever i en konstig värld där vissa människor inte har mat för dagen och vi handlar julklappar för miljarder, jag får inte i hop det ?

10. Jag lyssnar på radio varje dag i minst 4 timmar

jag utmanar Emma & Johanna

2 kommentarer:

Stina sa...

Hej, brukar kika in på din blogg då och då.. jobbar också inom psykiatrin, vart jobbar du? Mvh Stina

Sofia sa...

Hej gumman!

Det måste vi verkligen! Det är jag som är en dålig människa. Har tänkt så många gånger att "imorgon får jag inte glömma att ringa!". Men dagarna flyger ju iväg!

Jag kommer hem på fredag. I jul vill jag se både hus och mage! =)

Puss och kram!