fredag 18 december 2009

Okej torsdag

Ultraljudet var helt fantatiskt & den lille mår bra, och var en riktigt vilding. Går inte beskriva känslan av att se sitt barn för första gången, magisk känsla.

En jobbig grej med allt det här är barnmorskorna. Det kan jag inte komma i från, hon vi hade nu kändes sådär, så jag våga inte fråga om hon såg om det var en kille tjej. Ångrar mig som fan nu. Egentligen kvittar det. Men nu när jag tänker på det så ja det här med barnmorskorna. Dom är helt fantatiska men jävliga också för många, men dom menar väl väl, och då menar jag vikthetsning dom drar igång, men jag önskar att jag gått in med ingen vetskap på detta ultraljud men det gjorde jag inte jag förväntade mig en surkärring helt ärligt därför fråga jag inte.


Skit samma...  en tanke bara som kom. I morgon är det fredag och jag jobbar suck.. sambo är ledig hela helgen och jag jobbar, känns som vi haft det så här sen augusti... SUCK. Önskar jag kudne spola fram tiden tills på söndag

Låter som är är jätteneg, och det är jag inte, jag är mest glad och lite ledsen...

Inga kommentarer: