måndag 14 december 2009

Måndag


Godmorgon

Måndagmorgon & jag har egentligen börjat 08, men jag har möte i stan 10, så jag valde att ta 1,5 komp och vara hemma för att slippa köra 2,5 mil extra. Onödigt. Så jag fick en liten sovmorgon.

Min mage har krypt, eller ja mina tarmar är mindre svullna. Känns som man bara anar att jag är gravid, förra veckan kände jag mig jättegravid, nu ska jag sluta om det där med magar, jag tjatar en hel del om det.

Idag jobbar jag natt & jobbar över i morgon till 17.00, ska jobba med projektet. Sen är jag ledig tills fredag. Då jobbar jag helg. Kan bli sista passet för i år, har en hel del semester att ta ut så jag kanske ska ta ut resterande, då är jag ledig i hela
12 dagar. Kan jag behöva, speciellt med min nacke. Som har gjort att jag haft ont i huvudet i 3 dagar nu. Det är ganska jobbigt, och i går tänkte jag att jag inte skulle kunna jobba i dag, då hade jag så ont i skallen så jag höll på att kräkas, tog då en alvedon & mådde lite bättre. Jag hittade ingen spik kudde på stan dom var slut, rusta har väl, men där ska man inte köpa hörde jag, om du köper en spikmatta där och lägger dig på den när du reser dig har du några piggar som sitter kvar i ryggen, hihi så köp en ordentligt. Jag är rätt 100% säker på att spikmattan blir årets julklapp!

Nä ha en fin måndag, så höres vi i morgon:-D

Inga kommentarer: