tisdag 29 december 2009

En 2009 LISTA

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?Jag försökte bli gravid & lyckades:-D

2. Höll du några av dina nyårslöften? Ja jag tror att sluta röka stod på listan som alla andra år och ja efter herrans massa år så slutade jag samma dag jag fick veta att en liten fanns i min mage.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja en massa bebisar föddes, först ut var Eddie min Gudson där Sandra & Jocke stod för föräldraskaphet sen Stina & Crille som fick Hugo, Anna & Patrik fick Assar, Lina & Crille fick Vide, Dessie & Jonas fick Charlie, Maria & Stefan fick Morgan, har jag glömt någon?

4. Dog någon som stod dig nära? Mickes farmor gick bort. R.I.P

5. Vilka länder besökte du? Suck bara Sverige

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? en bebis, vår bebis

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Många fina dagar, 22 juni är en av dom +  När vi köpte huset:-D

8. Vad var din största framgång 2009? På jobbfronten tror jag nog (psykiatrin + mitt företag)

9. Största misstaget? har nog inte gjort något större misstag tror jag...

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Frisk som en nötkärna:-D

11. Bästa köpet? huset

12. Vad spenderade du mest pengar på? huset

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Min sambo Mina vänner & Familj & graviditeten & husköpet

14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2009? Mando Diao GLORIA

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare!

16. Vad önskar du att du gjort mer? Åkt utomlands & sparat mera pengar & tränat

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Kan inte komma på något

18. Hur tillbringar du julen? Ja i år blev det annorlunda, först åkte jag & sambo till Hökmark till min mormor & morfar där vi åt julbord och lekte julklappsspelet, sen efter julbord så åke vi till Lund och firade med Mickes systers familj. Minus vi missa julklappsutdelningen det kändes väldigt snopet. Juldagen vi åkte till Pappa & ulla och firade. En bra jul förutom julklappsutdelningen på julafton.

19. Blev du kär i år? Jag är vansinngit kär i min sambo som är det bästa jag har.

20. Favoritprogram på TV? Serier som Grey´s Desperate Housewives & Entourage

21. Bästa boken du läste i år? Har läst en hel del Psykiatri böcker, varav många bra nu är det mycket Mamma böcker.

22. Har du något nyårslöfte inför 2010? Att börja löpa & få upp en ordentlig kondis

23. De bästa nya människorna du träffade? Alla vänner

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jepp

25. Något du önskade dig men inte fick? Har allt jag önskar mig - Lycka Hälsan & kärlek

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jag var hemma tror jag, familjen kom förbi & fikade & uppvaktade

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?Om jag vunnit på Lotto kanske?

28. Vad fick dig att må bra? Min sambo+ Maud ,Familjen & vänner

29. Saknade du någon 2009? ja en vän som jag har en bit bort

30. Vad ser du mest framemot 2010? Att få träffa bebisen i min mage:-D
  

1 kommentar:

Johanna sa...

Det kommer ev. bilder snart. Om ja vågar men det vore ju bra när ja vill bli rödhårig igen. För det vet ja kommer om några månader!! :) men just nu är håret i bättre färg! Så det bådar gott för framtiden!