fredag 25 december 2009

Juldagen

Godmorgon


Min bärskörd för i år är slut i frysen, känns lite tråkigt. Jag har ätit hallon & fil på morgonen länge nu, måste köpa ica hallon så jag kan fortsätta med min "craving". Nu blir det i stället te & 2 WASA det gamla vanliga. Tog en lång sovmorgon i morse, och jag kliver alltid upp för att jag måste på toa. Igår kände jag bebisen ganska mycket, låg på min kissblåsa så jag sprang på toan säkert 3 ggr inom 30 minuter, känns som min mage vuxit lite i veckan. På söndag går jag in i v.20 längtar tills jag känner sparkar & kanske ser sparkar även om det är nån vecka bort. Fick den finaste filten i går av finaste Eddie.

Jag ska städa bort lite och packa väskan så ska vi snart åka mot Burvik. ´Det ska bli mys, det var en annorlunda jul i går, vi missa som hela julklappsutdelningen, för då var vi på väg mot stan. Sen går det mycket snabbare när dom små är med:-D Nästa år har vi ju också en liten:-D

Ha en fin juldag

Inga kommentarer: