tisdag 22 december 2009

Nu får det sluta snöa

Godmorgon

Jag hade tänkt åka på stan i dag, men det går sämre då jag sitter fast, det har kommit en sisådär 1/2 meter snö om inte mera. jag fick skotta så Maud kunde kissa. Vi ska snart ut på en längre prommis med en spade i högsta hugg.


Nä nu räcker det med snö, på riktigt. Såg att det inte skulle snö på julafton det tackar vi för. Men plogbilen syns inte till.... undra om jag måste ringa kommunen & höra? Jag är uppvuxen på landet där var skottningen aldrig ett problem då vi hade en traktor. Önskar typ att vi hade en nu... hade lätt satt mig & skottat gatan. Om jag hade jobbat i dag hade jag inte tagit mig till jobbet, nu får det SLUTA snöa...

Blir att skota en väg för Maud sen baka After Eight muffins, dammsuga tvätta städa.. .. ikväll kommer Rebban & ´Daniel & det blir grillat & lite annan sommarmat, Godmorgon

Inga kommentarer: