onsdag 9 december 2009

Onsdag

Godmorgon

Halva veckan har nu gått och det känns konstigt, jag ska strax åka och jobba. Veckorna går så snabbt. Igår så bakades det, sen efter jag fryst in bakverken så strejkade frysen, larmet gick som att den tappat temp, jamen den hämtar sig väl, nej 6 timmar senare så stod larmet på än. Så jag antog att den kanske höll på att gå sönder? Åhh nej inte en till vitvara. Men nu på morgonsidan så är den som vanligt Halleluja, för det. Hoppas den håller minst 8 månader till. Antar att den tappar temp och det tar 10 timmar att hämta sig!?!?

Ikväll blir det soffan & att ta det lungt. Jag ska även försöka leta sake som försvunnit i flytten såsom mina glasögon, 2 krukor, mina stansar helt borta jag fattar inte.

Godmorgon på er

1 kommentar:

Britt sa...

Hej! Vad roligt att du ska få barn. Jag visste inte att Svenne ska bli morfar. Har ju träffat honom nyss. Ska fråga min mamma om hon visste :o). Jag vet inte om du minns mig. Ha en skön jul. Kram Britt