onsdag 23 december 2009

Dan före dan..

Godmorgon


Det var en härlig känsla i morse då man hämta tidningen & Det hade kommit lite snö, inte en mängd som en 1/2 meter.

Ska strax bege mig mot stan, ska göre dom sista grejorna som köpa en julklapp, kanske hitta en röd kofta?, + lite annat. Sen har jag en lunchdejt med Anna.

Sambo åkte nyss till jobbet, kommer hem ikväll, sen är vi lediga 9 dagar ihop:-D Lovely, det ska firas jul, gå på bio, ätas gott!, ses hockey & bara myyssa.

Dan före dan i dag, och ikväll ska det göras efterrätt rimmas & slå in sista julklapparna. Jag ska även äta dopp i grytan, MUMMA:-D

Rebecca & Daniel var här i går och vi åt gott & hade en trevlig kväll, dom åker ju snart till värmen och jag är väldigt avis.
Jag vill så gärna åka utomlands, gärna nu, men det kommer inte att hända för att vi ska renovera lite mera & ha bebis. En utlandsresa är inte prio. Sambo sa att nu när vi ska ha bebis så blir det väl om 18,5 år då?!? Nä så länge ska vi inte vänta.

Godmorgon på er

Inga kommentarer: