måndag 7 december 2009

hemma...


Gokväll

Just tryckt i mig 2 mackor med julskinka på och 1 glas mjölk, oj så gott det är med julskinka. Måste snart köpa och göra en.
Hemma från en dags shopping, är supernöjd och har haft en kanondag, hittade lite julklappar och lite annat kul.

Jag är nu väldigt slut, kom hem 19.00 & öppnade mailen på företaget ( bestämde mig för att öppna i dag efter stängt för flytt) klockan 22.40 var jag klar med att besvara alla ordrar & lägga upp dem. Julruschen är i gång.:-D
I morrn är jag ledig, jobbar bara 2 dagar i veckan ons & torsdag 8.30-16.00 I Love it!

Tvättmaskin & Torktumlare är köpta och det blev Cylinda. Lite dyrare men dom säger att dom ska vara bäst, och det tror jag. 5 års fabriksgaranti. Så nästa vecka ska nog allt vara installerat & klart

Inga kommentarer: