måndag 21 december 2009

Snökaos


Hej

Maud springer runt mina ben som ett yrväder & busar, det snöar ute & plogbilen syns inte till. Det är kaos med all snö, jag skjutsa Micke till Älvsbacka vid 11.00 & då stod en last bil still och tog sig inte fram, det var inte plogat & ja allmänt kaos. Mina planer var i dag att bege sig ut på stan & handla julklappar & göra lite ärenden, men det får vänta tills i morgon. Jag håller mig inne i dag, måste dock till ICA kvantum för att posta. & då handlar jag lite. Annars så ska jag hålla mig här.

Känner mig lite krasslig, min nacke gör ont & huvudet värker, halsen ömmar lite smått. Kanske förkylning på gång? Hoppas inte. Firade Lilla Julafton med tjejerna i går & lilla Charlie. Hur söt som helst. Det var mysigt, jag fick en fin lykta från Serholt som Emma hade köpt, den sitter redan på ett fint ställe:-D


Blir nog att jobba med boendeprojektet i dag & dricka te & pyssla lite kanske?

Inga kommentarer: