torsdag 17 december 2009

Torsdag

Gokväll... nästan
Brr ...vad kallt det är ute -17, det är helt sinnes. Har varit på Stigs i dag & ätit jultallrik, mumma, kan verkligen rekomenderas.
Nu har jag tänt en brasa och sitter med nya smyckesordrar för dagen, hade stopp dag i går men jag glömde av att jag har smycken på tradera som shop och där var det visst en hela drös som avslutas i dag och under helgen, men dom smyckena är redan gjorda så det är inte så mkt jobb med det.

Julgransfot Rusta 189:-
Var upp på solbacken en sväng & köpte en julgransfot. Ville ha en vit, men jag tänker att jag målar den nästa år, ska ända måla en lampa i metallfärg så då blir det inte så mycket jobb, fynda mig ett snygg pelarbord också. Vitt, 250:- på loppis, tror jag letat hur länge som helst. Så nu står det i Ateljén:-D

Snart ska vi äta middage sen ska vi på ultraljud:-D Åhh vad längtar det pirrar i magen..Spänning och lite oro...

Inga kommentarer: