torsdag 10 december 2009

Barn-Nej tack

Jag måste också som Dessie be att ni läser detta!?!? Linkan vad ska du göra åt detta?? Du måste ju styra upp det här;-D

Min kommentar efter jag läst

Men i helvete är det frågan om? Vad är STOCKHOLM för jävla stad, ursäkta min svordomar men det där var nog det värsta jag hört! JAg hoppas någon anmäler dom cafeerna, inga barn här inne?!?!? Jag tror det är olagligt att säga så, det måste det vara, annars undrar jag vad vi lever i för värld?

Barn-Nej tack

3 kommentarer:

.: Elin :. sa...

Jag såg debatten på Aftonbladets Wendela, helt sjukt. Man har ju känt sig mindre välkommen ibland, men det beror ju lite på vart man går, känner man själv att det inte finns plats och inga barnstolar etc etc så kanske man väljer att gå nån annanstans, men att bli portad så där?! Ser fram emot fortsättningen. :@

Anonym sa...

Linkan direktlänk från Sthlm:
Jag rekommenderar alla föräldrar att besöka Pause på Södermannagatan. Det var nämligen vårt favoritställe ända tills den dagen då lattemorsorna tog över. Där blandas barnskrik, blöjbyten och amning för dom som är intresserade! :) Observera att det verkar vara av yttersta vikt att ha en Bugaboovagn eller vad dom nu heter. Verkar vara barnens Royce Rolls.
Själv byter jag ut kaffet mot sprit!

Dessie sa...

Som en av de "hårdhudade" mammorna som kör Emmaljungas "offroad"- vagn, och just upptäckt termosmuggen på mina skogspromenader så säger jag bara "Tacka vet jag norrland!" Ha ha ha =P