lördag 26 december 2009

@ Burvik

Godmorgon

Inatt har jag sovit gott  & vakna utvilad. Var vakna till 01.30 i går. Igår kände jag mig väldigt gravid för första gången, jg hade sammandragningar vid ett tillfälle & bebisen var ibland aktiv. Sen åt jag 3 godisar det skulle jag inte ha gjort. Men det kändes ovanligt att känns sig så gravid, men jag är ju det så kanske inte konstigt? Sammandragningar ja lite konstigt men inte ovanligt.


Igår var det julafton här & vi rimmade,spelade julklapps spelet delade klappar & åt god mat, Kalkon, en 4,8 kg stod på bordet. MUMMA vad gott.

Jag fick mig ett par rejäla vinterskor, en stor snöskyffel, dust it tofflor & lotter & en skål, inte illa:-D

Snart ska vi bebge oss mot stan där vi ska packa om och åka mot Forsbacka, där vi ska tillbringa kvällen. Börjar längta hem lite och bara få landa:-D I morgon kommer ju alla tjejer och det blir fest:-D
*längtar*
Godmorgon

Inga kommentarer: