fredag 11 december 2009

Husmys







hej

En stor besvikelese då jag hämta in posten, inget TVkort & pärlorna hade inte kommit. Ringde ComHem som lovat att de skulle komma senast fredag. Stod 30 minuter i telefonkö, och avslutades sen allt. Micke är på Expert och skaffar kortet, varför gjorde ´jag inte så från början klant frida.

Gjorde en julskinka i morse, blev God:-D Sen så har jag mest sutit vid dator och jobbat. Projektet jag håller på med går inte så bra i går gick det stråalnde och enligt schema i dag sämre, jag kommer inte att kunna göra så mkt innan jul, men det är inte mkt göra åt det utan bara att gilla läget.

Ikväll får vi middagsfrämmande av Svärfars, det blir god middag Och idolfinal. Här kommer lite kort nya taget med en bättre kamera

2 kommentarer:

Dessie sa...

Låter ju som en toppenkväll. Jo men kanske vi ska på stan i morgon för att inhandla lite klappar. Det beror på om vi får någon att ta hand om Liam och om Charlie är kry nog. Men jag kan ju hör av mig, skulle vara toppenmysigt att träffas! Kram

Inreda Mera Hemma sa...

Men vi ser ju om ni tittar förbi tjejerna kommer kl 13, kram