onsdag 23 december 2009

ett tröttil..

Har jag lyckats komma in i... 4.e dagen nu, har varit på stan i dag från 10-14.30 sen så drog jag till Ballerinagatan för att pussa upp min gudson+ ge han en julklapp. Där fick jag pussar glögg en julklapp & massa bebisgrejor... jag lär inte behöva köpa en pinal då bebis kommer, eller ja kanske 1 eller 2 . Tack Sandra det är Guld värt:-D

Nu är klockan snart halv åtta & jag har hunnit en del av det jag ska göra....

  • Slå in ungefär 20 julklappar ( mest julklappspelsklappar)
  • Göra en efterrätt till 14 personer
  • Tvätta
  • Göra en fotokalender
  • Göra en julkrans


Jag har hunnit halvägs, är jättetrött & vill gå & sova. Det snöar ute också. Jätteovärt. SLUTA snöa. Hoppas hoppas det inte snöar i morgon, jag vill inte uppleva min skäckjulafton som för 4 år sedan. Snöstorm kom typ 1 meter snö  jag körde en Renault Clio till och från Lövånger. jag fastna på E4 3 ggr & trodde jag skulle typ dö där mitt på E4, jätteovärt var den 3,5 timmes bilfärden. SKRÄCK. Nu har jag ju ioförsig sällskap av sambo + en bättre bil så det kan ju inte gå sämre.

Nä nu ska jag ta & sätta igång med glasyren:-D

Inga kommentarer: