fredag 4 december 2009

Äntligen fredag

Godmorgon

Sovit som en prinsessa i natt & vakna halv nio utvilad, det var ett tag sen det hände. I dag är det fredag & jag är komp ledig. Mamma & Mormor kommer förbi & ska fika & lämna Wilma & Moa, sen ska jag vara hundvakt en stund. Sambo åker till jobbet. Sen kanske jag ska baka, jag vet inte har inte bestämt mig än. Men kanske. Ikväll kommer bror på middag & vi ska väl se lite TV & surra. Hade planerat att gå på club 27 men efter veckornas flytt´& städ så håller jag mig hemma. Jobbar ju i morrn ( Då sambo går av & är ledig!:-() 8 sen natt till söndag, då börjar sambo 11 så ja hinner träffa honom 1 timme:-D Vi har inte så synkade scheman. Men det kommer det kommer, i jul är vi lediga nästan 10 dgr i hop. Jag ska ta mera semester tror jag.

Nä nu blir det en till kopp te Godmorgon ( ska lägga upp bilder i dag också får ni se huset:-D)

Inga kommentarer: