tisdag 29 januari 2008

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Anna

Regler för denna utmaning:

* Länka till den som utmanat dig.
* Berätta sju (!) sanningar om dig själv
* Utmana sju personer
* Lämna ett meddelande till dom som du utmanar

Mina sju sanningar om mig själv:

1) Jag har extremt svårt för att vara still, även om jag är dödsjuk så kan jag inte ligga still om jag inte är på vippen att somna.

2) Jag gillade att shoppa mycket förr i massor, men tog mig i kragen och slutade för 6 månader sen & tänk vad roligt det med ett sparkonto & att inte vara pank varje månad!.

3) Jag får jämt dåligt samvete, om jag glömmer att ringa någon av mina vänner, eller om jag är sjuk & måste gå in på stan för att köpa alvedon, men är ledig från jobbet, får jag ändå dåligt samvete.

4) Jag måste få min egen tid för mig själv, gärna en dag i veckan då jag försöker skämma bort mig & göra roliga saker, annars blir jag lätt irri, tror det är bra för själen

5)Jag har nästan jämt ont i magen även om jag sköter mig kost mässigt, men lossas ofta att allt är bra för jag orkar inte prata om det.

6) Jag skjuter gärna på saker och ting, ett tandläkarbesök, kan skjutas upp 4 ggr innan jag går dit, samma sak med annat läkartider, ibland fika med min vänner varför jag gör så vet jag inte förlåt!

7) Jag ÄLSKAR att jobba, och vara igång. & skulle ingen säga åt mig så skulle jag kunna jobba i princip dygnet runt, ingen bra egenskap , risken finns för att gå in i den där väggen folk pratar om...

Jag utmanar: Rogga, Anna B, Nina, Sofia, Frida W, Johanna & Bettan

Inga kommentarer: