onsdag 2 januari 2008

hemma....

Gokväll...

Idag lyckades jag med att :

*Träna

*Besöka stan

*Ringa facket

*Fika på Waynes

*Köpa ny dagbok för 2008

*Handla


Allt utom att inviga mitt nya hopprep jag tar det i morrn... och ni som tror att det är ett vanligt hopprep tror ni fel det är ett Nike .. så det så...


Dagens:


Fick veta att jag förlorar min A kassa helt för att regeringen har bestämt så, detta innebär i bästa fall attt jag får jobba typ 100% och ej bli berörd, och i värsta fall jobba 50% och ha en lön på 5000:-i månaden...det ni! Kan vi inte alla bara bestämma att nu byter vi REGERING?


Dagens: Det damp ner en julklapp från min "förra" chef och det var en jättebra julklapp ( Presentkort) inte en biobiljett som jag har fått alla andra år, Tusen tack Lena!!!!!!!!!
(Den kom sent för hon varit sjuk)
Så nu ska jag gå & skriva min nya dagbok...:-)
O 20 dagar så är jag 26 år oj oj...

Inga kommentarer: