söndag 13 januari 2008

Godmorgon





I morse blev det en sovmorgon, jag somna vid 02.00 i går kväll efter ha sett serien cold case & läst Marian Keyes. I går kväll var vi hos Sandra & Jocke och såg film, Crank hyrde vi och jag var väl ändå ganska skeptisk fast höll det för mig själv. Filmen var jättebra,



Actionthrillern Crank handlar om Chev, en lönnmördare som har blivit förgiftad och giftet gör att han dör om hans hjärtslag understiger en viss nivå. Så han måste hålla adrenalinet pumpande, helt sjuka grejor händer & underhållande också för dendelen.


Se den!



I kväll jobbar jag, journatt går på 18.00 slutar 09.00 måndag. Måndag kväll blir det hockey, AIK möter Timrå, äntligen kan jag gå & se en match...
I dag är det den 20 dag knut så julen ska bort, Jag har redan tagit bort den, inga spår kvar. Har ni?? Nu ska jag väcka min sambo & sen blir det förhoppningsvis prommis...

Godmorgon

Inga kommentarer: