onsdag 30 januari 2008

Trötter & Sjuker

Gokväll

Inte mkt action i dag, sovit, ätit & legat i soffan sett alla dåliga såpor som finns... nu är jag fast...haha nä så illa är det inte.

Jag orkar knappt sitta här & det borde jag inte men det är ju som roligt att blogga även om vissa inlägg är helt värdelösa.

Var in på Hm hemsida i går & handla lite grann, mest underkläder. Allt som fanns där tog sluta i en rasande fart, köpt en sommarkjol också för 30 kr... Men ja blir som snål också vet inte om jag ska beställa , jag kan lika gärna gå på hm här, och nja det stämmer inte riktigt för hm i skellefteå har ej så bra utbud, har letat efter strumpbyxor där i 4 veckor och dom får aldrig in dom.. ja ja då beställer jag väl då..
För 8 månader se var internets näst bästa shoppolic , men inte nu... ändå skönt!

Inga kommentarer: