måndag 21 januari 2008

Snart kalas


God eftermiddag!

Min hårblås har gått sönder, jävla crap, fan den har levt i 8 år... är det lång livstid? Jag trodde tejpen skulle rädda livet på den men inte. Så nu sitter jag här i fuktigt nyfärgad hår och ska alldeles strax upp & springa några varv så jag torkar...
Jag inser att jag måste snabbt köpa en ny, synd att löningen är på fredag & inte i morrn, för i min kassa finns det inte så många kronor kvar...
Någon som har bra tips på en hårblås? Billig, bra & snygg??


Snart är det kalas... ska bli nice




1 kommentar:

Anonym sa...

Hej och grattis, visst är det imorgon..? Hoppas ni har ett bra kalas!

Som jag skrev i sms:et, så ska jag börja på Löftesgränd i två månader. Vet inte alls så mycket om det stället, mer än att det är på Morö Backe och att det ska bli en hel del ensamjobb...

Vad bra att du får jobba så mycket! Jag hörde att du var på Sjungade i söndags - mycket pengar då va?

Grattis igen!

/Frida W