söndag 6 januari 2008

Crap


Kommer hem vid 22.00 glad & nyjobbad, & möts av en cdpelare, den står där för att den ska bort & vitrinskåpet ska upp på väggen. Jag säger till min sambo kan vi inte flytta på denna och sätta upp skåpet och bära ner denna till källaren, annars kommer det säkert att hända något eftersom vi har så trång hall, inget hände & nu 1 h senare så går jag förbi vår tillfälligt trånga hall och såklart stöter till pilster hyllan & såklart ramlar en ram ner i golvet & går sönder, men inte vilken ram som helst utan den finast av dom alla, sisådär 100 år om inte äldre år gammal, jo men det var ju skitvärt...

Fan också...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men skit! Alltid den finaste dessutom. Jo, du ska få peninga av mig för dina super fina örhängen. Dom har hängt i mina öron ett bra tag nu, gillar dom skarpt.

Anonym sa...

Det var jag, Nina som skrev =)

Inreda Mera Hemma sa...

JAg vet , me ska limma nu hoppas det ordnar till sig:-) Men tack tack, kul att du gillar dom, ja men vi ses säkert på waynes i veckan då kan jag ta pengar:-) Vi kanske ska ta en kvällsfika någon dag..???