torsdag 10 januari 2008

Nyjobbad


Godmorgon!


Just hemkommen från jobbet & faktiskt utvilad:-) Konstigt nog. Nu är jag ledig tills i morgon kväll fast då jobbar jag bara 4 h så det känns lungt. Söndag går jag ut & jobbar jour natt. Min heltidsvecka är jobbad så nu blir att ta det ganska piaono. I dag ska jag träffa Nina & Emma på waynes & ta en kaffe, sen träna lite grann.

Ikväll hade jag tänkt se AIK på Tv får se hur det går.... Jag hade som hoppats på ett nyförvärv, fast det är ju dumt att hoppas när ingen sportchef finns... eller ja han finns ju men han är nog ledig eller på semester, eller kanske sjuk? Så AIK får nöja sig med sin tunna trupp...


Min projekt för veckan som att städa garderoben förråd tvätta & baka börja vara klart. Jag ska nog baka lite bröd i kväll under tiden jag ser hockeyn. Men nu är de ordnat överallt, 6 mindre kartonger, & röda korset får sig lite kläder & andra grejor... Så nu finns det gott om plats.


Godmorgon

Inga kommentarer: