tisdag 1 januari 2008

Årets första Godmorgon



Godmorgon!




Gott nytt År igen alla! Hade ni kul i går? Jag hade jätte trevligt. Kvällen började vid 18.20 tiden med en taxi från Brunnsgatan 3 till Sunnaåkansliet. Där börja vi med Mingel & Fördrink. Och Mr Sunnanå himself höll ett välkomsttal. Liten stund senare gick alla in till matsalen och satte sig vid bordet för att äta, förrätt var skagen toast & snaps ( jag hoppa snapsen) sen varmrätt hjortfilé med potatisgratäng. Efterrätt var en Jättgod glass med digestive kex & passionsfrukt. Middage n får + + + +
Under middagen var det sång , lekar & skratt & lite tal. Kvällen svicha förbi & hipp vips var kl 23.45. Jag höll mig i en bra form så hade koll på allt hela kvällen.
Fram med skumpan, och skåla in 2008. Mr Sunnanå höll ett fint tal, där många nog kände tårarna bränna till.
2008 kommer att bli ett bra år, massa bebisar, mera träning, mera skratt & att avsluta året med en kanonfest & avsluta den med samma fest, det blir inte så mycket bättre än så.
Vi 03.00 börja jag vara riktigt trött, jag ringde taxi 01.45 den kom 04.00. Så där på slutet såg jag visst lite arg ut sa min sambo, jag var bara trött mycket trött om någon undrar, slog nästan rekord i att vara vaken 24 h.
Tack för en mycket trevlig fest alla & Gott nytt År på er

Inga kommentarer: