torsdag 17 januari 2008

Fin besöke


Gokväll!



I afton fick vi fin främmen av Maja Konrad & Lisa. Vi surra, lekte & jag & maja stack ner i min ateljé ( som jag så fint kallar den) och skapade ett hello Kitty halsband, Maja blev överlycklig, ett halsband som hon skule visa upp på dagis:-) Det är så roligt när dom kommer förbi & livar upp tillvaron i vår lägenhet.

Jag upptäckte också att jag knappt orkar lyfta Maja, inte för att hon blivit tung utan att jag blivit så svag & är så orkeslös. Jag har också spenderat dagen med att sova ganska mycket.

Allting är frid & fröjd så länge jag inte äter... Men äta måste man ju.. Ska till en diestist i februari & prata lite om min tarmsjukdom och vad jag kan äta...
Hockey stod på planen ikväll men helt ärligt vet jag inte om jag orkar, jag ska äta middag sen se...
Gokväll

Inga kommentarer: