torsdag 31 januari 2008

Åt rätt håll

Godmorgon


Fick mer eller mindre släpa mig upp ur sängen i morse, kunde absolut inte somna i går, jag & min sambo låg & skratta igår tills klockan var mycket. Sen när jag väl fick mig upp så såg Jag klart filemen En ung Jane Austen, mkt bra film. Se den, låna den av mig!

Jag inte kalla mig frisk ännu, kanske i morgon... huvudsaken att det går åt rätt håll. I dag ska jag fortsätta ligga i soffan & se skräptv, ska försöka tillbringa några timmar nere i ateljén och skapa lite. Får se hur mycket jag orkar...
Våran frys är tom , jag tog upp den sista maten i dag & nu är den tom från mat, finns lite isglas där men annars tom... Så lite handling skulle vara på sin plats, kanske i morrn.?
Jag skulle egentligen vilja gå på stan & shoppa & må toppen, träna lite i eftermiddag, sen äta en god middag, sen gå på hockey... en annan dag helt enkelt
Godmorgon

Inga kommentarer: