lördag 19 januari 2008

Mediatränad?

Godmorgon!


Jag gick in på västerbottens folkblads hemsida & läser Peo Larsson uttalande i en intervju, mediatränad? Nja kanske inte läs själv & tyck till.



Min kommentar till det hela är att jag står för det jag tycker om Peo att han är en dålig sportchef så det så! och att han kanske borde byta karriär.


I går jobba jag, & det gick mycket bra det går ju som bra när man är där, man känner sig inte lika slut, jag har fått 75% t.o.m mars ut.( Förmodligen 100% får veta i morrn) Nu är det

2 jobb ute som jag ska söka, ett är jag ganska hoppfull om, jag uppfyller kvalifiktionerna + att jag har erfarenheten + att jag har haft med chefen att göra på boendet. Jag gillar ju där jag jobbar nu & trivs jättebra, men jag vill lite mera till psykhållet, och ha lite mera utmaningar. Träffa en kvinna i går som jobba på psyk & vi satt & prata ganska länge och hon tyckte jag skulle komma & vikariera där. Dörrarna är öppna & det känns jättebra, man känner sig som på topp:-)


Gomorgon

1 kommentar:

Frillan sa...

Peo är säkert en dålig sportchef..det har jag ingen aning om. Kan dock tänka mig att det är ett svårt uppdrag. Om det hade gått bra för Ske-å hade han säkerligen hyllats. (Se bara exemplet: Svennis). Peo är däremot en jävligt rolig karl privat =) Lycka till på jobbhelgen...snart är det söndag =) kram